14 Nisan 2015 Salı

Çocukluk Arkadaşımın Annesi

Herkese merahabalar. Ankarada yaşıyorum. İsmim Cem. Çocukluk arkadaşımın annesi ile olan ilişkimizden bahsedeceğim. 20 yaşımdayken yani 1 yıl önce gerçekleşti bu olay. Çocukken beraber büyüdüğüm bi arkadaşım var ismi Okan. Okan ile yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmez. Yaklaşık 6 yıl önce bizim ordan taşınsalar bile hala görüşürüz ailecek. Okanın annesi taş gibi hatun. 45 yaşlarında 160 boylarında 60 kilo başı kapalı bi kadın. İsmi Derya. Derya teyze çocukluğumdan beri hep ilgimi çekmiştir. Kapalı olmasına rağmen o göğüsleri ve götü beni hep azdırmıştır. Küçükken onların evine gittiğimde hep bi fırsat bulup banyoya gidip çamaşırlarını koklamaya çalışırdım. Her gördüğümde sarılır öperdim Derya Teyzemi. Geçen yıl arkadaşım yeniden sınava hazırlanıyodu. İkinci yılıydı vr kazanması gerekiyodu. Ben ise üniversitede okuyodum ama aynı şehirdeydik. Bana matematik dersimde kendisine yardım etmemi istedi okan. Bende kabul ettim. Konuştuktan sonraki gün bi kafede buluşup hasret giderdik. Mevzu karı kız muhabbetinden açıldı. Okan ile konuşmamızda ikimizinde olgun bayanlardan hoşlandığı kanısına vardık. Okanın babası inşaat işindeydi ve sürekli şehir dışında oluyodu. Daha sonra ki gün Okanların evlerine gittim ders çalışmak için. Annesi kapıda karşıladı beni. Sanırım dışarıdan yeni gelmiş. Üstü gayet şık ve sexy idi. Kırmızı başörtüsü bedenine yapışan ve göğüs uçlarını belli eden beyaz bi gömlek ve dar bi etek giymişti. Kapıda öyle görünce hemen kucaklaştık. Göğüslerini hissedene kadar bastırdım kendime. Az sonra içeriden Okan geldi. Onunla da selamlaşıp odasına geçtik. Derya teyze sürekli gelip gidiyodu bişeyler ikram edip sohbet ediyodu bizimle. Okan kitaptaki sorularla ilgilenirken bende Derya teyzeyi süzüyodum. Diz kapağının altında bi etekti ama çok dardı tüm hatları belli oluyodu. Altınada tenrengi bi çorap giymişti ayaklari ve bacaklarını uzatmış benimle konuşuyordu. Bende hazırolda bekletiyodum tabi gizleyerek. Daha sonra Derya teyze yanımizdan ayrıldı bizde çalışmaya devam ettik sonra sıkılıp internette dolaşalım biraz dedik. Okan bana bi porno sitesi göstereceğini söyledi çok güzel diye.bende tamam dedim. O siteye girerken bi reklam açıldı. Bekar anneler sik arıyor diye. Sonra Okan keşke bulsakta siki versek dedi. Bende buluruz oğlum istersen dedim. Okan bana baktı sonra gülüp sen öyle diyosan tamam kardeş dedi. Daha sonra bi porno izledik MILF pornosu. Ben sordum Okana MILFin açılımını biliyo musun diye o da yok dedi. Açılımı Mother I’d like to fuck yani sikmek istediğim anne dedim. Böyle deyimce durdu biraz. Sonra geçen annemi odasında masturbasyon yaparken gördüm dedi. Sonrada annemin babam dışında birisiyle birlikte olduğunu düşündüm dedi. Üzülmem gerekirken hoşuma gitti zevk aldım hayal ederken gidip iki posta boşaldım dedi. Sonra ben konuya girdim dedim baban hep şehir dışında anneninde ihtiyacı var. Kadın yine iyi dayanıyo yine. Haklısın dedi. Sonra ben dedim Okan yanlış anlamada biz ne güne duruyoruz ? Yabancı adamlara mı siktircen anneni bırak ben sikeyim dedim. Çocukluğumdan beri anneni arzuluyorum dedim. Öyle deyince donup kaldi Okan. Kızacak diye beklerken tamam dedi ama bende senin anneni sikecem tamam mı diye sordu. Bende lafı geçiştireyim diye tamaM dedim. Sonra neler yapacağımıza karat verdik. Sigaraya diye çıkıp mahalledeki bi abidazdırıcı damla ilaç aldık. Eve geldik salonda çay içerken çayları tazeleyelim diye Derya teyze kalktı. Bende olur mu sen hiç zahmet etme Ben hallederim deyip tepsiyi aldım ve mutfağa geçtim. Derya teyze çay tiryakisiydi büyük bardakta ve koyu içerdi çayı. Bende onum bardağının dibine 4 damla damlattım azdırıcıdan 2 damlası Bile çok gelir dedi abi ama ben garanti olsun dedim. Çayları götürdüm. İçtik hep birlikte sonra Okan ile konuşmamız üzerine Okan sahte aramayla birisinden haber geldi deyip çıktı. Sonra Derya teyze ben bi lavaboya gidip geleyim dedi. Bende arkasından gittim tabi elini yüzünü yıkayıp duruyodu. Sonra aynaya baktı kendine tolat atıp çıktı banyodan yanıma geldi tekrar. Ben sürekli konu açıp kocasının şehir dışında olmasının onun için çok zor olduğunu söyleyip durdum. Sonra çayım bitti bi bardak daha alabilirmiyim dedim.bana çay getirdi tam sehpaya koyacakken ilacında etkisiyle eli titreyip üzerime döktü çayı. Sonra pantolonumu sileyim dedim Derya teyze de çıkartsen ben öyle sileyim dedi. Yok felan desemde ilacın azgınlığıyla kendi açtı pantolonu. Boxerın içinden benim 19cmlik kendini koydu ortaya. Tabi hazır vaziyette. İlk önce gözlerini kaçırdı sonra ben biraz daha yaklaştırdım yüzüne. Sonra yüzüme bakip boxeri indirdi Ve yalamaya başladı. Öyle bir vakumluyodu ki sikim kopacak sandım ayakta yalayarak bi kez boşalttı beni. Sonra yatak odasına götürdüm üstünü başını yırtarcasına çıkarıp yalamaya başladım. Kocasının yokluğundaki açlığını benimle gideriyodu arkadaşımın annesi. Yatakta duz Vaziyette 20 dakika o güzel amına hızlı tempoulz git gel yapıp siktim daha sonra alta geçip aynı pozisyonda 15 dakka daha sikip ağzına boşaldım. Tüm hepsini yutturdum. Odadan bi krem alıp sikime sürdüm o arada kendine gelip arkadan girmeyeceksin demi dedi ama ben cevap vermeden döndürüp o güzel götüne öyle bir.girdim ki ağlamaktan harap oldu o şekilde de 20 dakka sikip göğüslerine boşaldım. Yanına uzanıp onu ne kadar istediğimi anlatirken Okanı gördüm kapının orda Bu arada Okan eve gelmis.bi köşeden bizi izlemiş. Sonra Okana işaret ettim gitti odasına biz birlikte.bi duş aldıK iki postada orda siktim Deryamı Sonra kurulandik çıktık. Okanda eve yeni gelmiş gibi yaptı annesi de hoşgeldin deyip bişey yokmuş gibi davranmaya.devam ettim Okanin babası 5 ayda bir eve geliyo Okanda annesi de bu durumdan memnun canım istedikce gidip sikiyorum Derya teyzeyi. Okanda hep.bizi izleyip azıyo. Bi.gün de senin anneni sikmeye gidelim diyo ama ben hep oyalıyorum :D Ben ona kendi annesini siktircem.

17 Mart 2015 Salı

Halam benim büyük penisimi okşuyordu

Merhabalar ben 18 уaşında 1.76 boуunda 65 kiloda bir erkeğim. Penisim 19 cm i. Halam іse 37 уaşında 1.68 boylarında 65 kilоda güzel kаlçаlu büуük göğüѕlü orra güzellіkte bir kadın. Hayatımda heр büyük sіkme fantazim оlmuştur. Bunа en uygun kişidе halamdı hеp оnu düşünerek 31 çekіyordum. Halam küçüklüğümden bеri sіkіmі hep еllеr. Bende utаnırdım. Bir gün memlekete gittiğimizde yani bu olayın оlduğu zaman sikimi biraz kaldırdım çünkü artık sikmeуe kararlıydım onu ama önсe tepkiѕini ölçmеm lаzımdı. Nеуsе kaldırdım sіkіmі hаlаm yіne napıyon derken еlini sürdü oha elіmі bişe ısırdı dеdі. Sonra kulağıma eğilip alt komşuуu еv haliylе mі gördün dedі. Bende ilk defa utancımı yendіm ve dеdim kі yok hala yа az oynаdım kalmış öylе dedim. Halamda denize gidicеm gekісek misin dedі bende kеndi kendіme sütyen ve kilot diye düşündüm vе hаlаmа geleceğimi söyledim. Halamla denіzdeyіz halam güneşleniуor brn vucudunu süzüyоrum ѕonra döndü bana bіr anda milli оldun mu lan dedi. Hangisi іşіme уarar hala dedіm. Nаsıl уani dеdi. Olmadım dersem aman bu bişe bіlmіyor mu dersіn уоksa milli olmuş ben yaрmayayım mı dersin diуe sоrdum nasıl sordum şuan hala anlamış değіlіn. Hаlаmdа bаk sen şunа halayla nasıl kоnuşuyоr dеdi. Şaka yaрıyorum hаlа dеdim. Bana dеdі ki milli оlmasan milli уapmam iѕterѕen çok іyі уap yinе yapmam al bеn sana cevaр vereyim dеdi. Ama ben kararlıydım en аzındаn birаz еllеsеm diуe düşünürken aklıma bit fikir geldi. Halamla uyuyacaktım. Halama akşam dedim kі hala gel beraber yatalım. Halamda dеdü ki bi şartla ne hala dеdim merаk ettіm lan göstеrsеnе dedi. Tamam hаlа dedim. Kаldırаyım bi. Kaldırdıkyan ѕonra çıkarttım şaşırdığını anladım oha lan bune bu yaşta dеdi. Nеysе tamam kapat merak еttim sadеcе dedi. Bіşe demedіm yаttım. Saat 3 gibi uуandım halamı уokladım uуuуor bіraz sürttüm göğüѕlerini sıktım falan böyle geçti o gün fazla ceѕаret edemedim. Sаbаh hаlаm kaltı dirеk dedi ki Oğlum söуleseуdin göstеrmеnіn karşılığı olur diуe gece uуurken еlliуosun dedi. Çok utаndım. Ertеsі akşam halam уine odadaydı hala dedim efendim dedі. Al bak dedim. Nаpıyorsun yinе çıkarttın onu bir dеfalıktı о dedi. Bende hаlа ellіcem akşan şimdideb ѕöylüyorum dеdi. O zaman dаhа uzun görürüm dedі. Tamamen ѕoyundum al gör dedim. Halam еlinе aldı o аn anladım en azından bi sakso çekerdi aldı ağzına en fаzlа 4 5 dаkikа ѕonrа boşaldım. Aman ѕende ya dedі bune 1 defalık bіr şey yарıcаktım sıçtın іçіne gіуіn уa yaomıyorum dedі. Bekle hala bekle dedim anında kaldırdım. Şaşırdı. Prеzеrvatifin vаr mı dedi yоk dedim off neysr arkadan gir o zaman dedi.Arkadan soktum daha 3 4 dakija sіkemeden halam bırаk рrezervatififi yа gіr bu yаrrаğı kaçıramam dedi. Hеmеn aldım altıma hızlıca gіt gek уaptım 15 16 dakіka ѕonra çıkartıp Göğüslеrіnе boşаldım. Sonra halam ağlamaya falan başladı yeğenіmle nasıl sіkіştіm dіyе. O günden sonra da daga уaрmadık. Ama muhtеşеm bir 2 рostaydı. Artık bende yalnız oldugumda internetten porno sitelerden güzel azdırıcı pornolar izliyorum.

Abim beni sikerek kadın yaptı artık

Merhaba ben irem. 18 yaşında iri memeli seksi biriyim. size başımdan gecen bir hikayeyi anlatacağim. Bir gün annem ve babam tatile gitmişlerdi. Yaz olduğu icin acık giyiniyordum. Altımda tanga, üstumde sutyensiz bi askılı bluz vardı. Amımı okşayarak orgazm oluyordum. Aniden abim odama girdi. Ne oluyor abi dedim. Abim sakın kıpırdama yoksa pisman olursun dedi. Bende korkumdan bisi yapamadim. Abim 19 yasinda kasli bir erkekti. Işıgı kapatti. Komodinin üstundeki mumları yaktı ve basladi anlatmaya. -Çok aradim ama senin kadar mükemmel birini bulamadim. Seni istiyorum. Bu gece bu yataktan benim kadinim olarak cikacaksin. Bakire olduunu biliyorum. Seni bu yataktan kadin olarak cikaricam. Bu gece bana aitsin. Ben cok korkmustum. Elim ayagim titriyordu. Kipirdayamiyordum. -Abi ne diyosun sen. Sacmalama ben senin kardesinim. Dedim. Ve ciglik atmaya basladim. Abim hemen ağzimi eliyle bastirdi. Sus dedi ve bir tokat atti. Ben ağlamaya başladim. Abim üstüme cikti. Bluzumu yirtti ve memelerimi yalamaya basladi. Ben deli gibi inliyordum.Altindaki şortunu cikartti. Bir eliyle agzimi bastiriyordu. Baxerinin ustunden havaya kalkmis sikini gosterdi. Ellemek istermisin dedi. Ben hayir der gibi kafami salladim. Hala ağliyordum. Sikini ortaya cikardi. Şortumu asagiya indirip tangami siyirdi. Pembe şeftalimin ustune bosaldi. Bacaklarimi yanlara dogru acip amcıgımi yalamaya basladi. Diliyle yaladigi her bolgem yaniyordu. Ağzimi ve ellerimi baglamisti. Bir eliyle memelerimi oksarken diger eliyle orta parmagini sulu amcigima sokup cikariyordu. Amima bosaldi. Son kez amcigimin derinlerini ısırdı. Amimdan kan gelmeye basladi. Cok korkuyordum. Korkumu farkedip bana -Bak artik bir kadinsin. Dedi. Amima isedi. Çarsaf kan olmustu. Ben agliyordum. Kanimi peceteye silip yirmi bes cmlik sikini dibe kadar amima soktu. On dk bekledi. Sonra git gel yapmaya basladi. Bu sirada benim memelerimi isiriyordu. İçime bosaldi. Spermlerini akitti. Birazda yuzume surdu. Amim vicik vicik olmustu. Ellerimi çözup agzimdaki bandi cikardi. Yatagin her yeri kan olmustu. Midem bulandi. Kustum. Abim 31 cekiyordu. Beni yere oturttu. Sakin ol dedi. Korkulcak bisi yok. Bunu evlendigimiz zaman her gun yapicaz dedi. Ben seninle evlenmem dedim. O zaman kimseyle evlenemezsin dedi. Ne diye bagirdim. Sen benim kizligimi mi aldin? Bunu nasil yaparsin. Senden nefret ediyorum dedim. Aglamaya basladim. Ve yere yattim. Abimde yanima yatti. İkimizde cirilciplaktik. Memelerimi yavas yavas okşuyordu. Bak bazen kendine hakim olamazsin dedi. Cok istersin ama karsina hep bir engel cikar. Boynuna sarilip agladim. Oda bana simsiki sarildi. Özur diledi. Bende onemli degil dedim. Dudagina yapistim. Beni kucagina aldi ve banyoya göturdu. Bi guzel yikadi. Yorulmustum. Beni yatagima yatirdi. Sonra kendisi yikandi. Ama ustunu giyinmedi. Bende giyinemedim. Yanima yatti. Saclarimi oksadi. Ve dudagimdan optu. Nefesimi kesene kadar optu. Sikini oksamak istedim. Elime aldim. Sert ve kalindi.Oda benim amcigimi oksuyordu. Sonra sikini amima soktu. Canim acimadi. Bir saat kadar bekledik. Cikarayimmi dedi. Bende kalsin dedim. Cunku sadece ucunu sokmustu. Eger sadece seninle evleneceksem artik korkmuyorum dedim. Sana sevgilim diyebilirmiyim dedim. Oda tabiiki dedi. Eger korkmuyorsan daha da ileri gidicem dedi. Seninim dedim. Prezervatifini cikardi. Ve 25 ligini agzima almami istedi. Bense itiraz edemedim. Ellerimi eline alip döllerine goturdu. Okşa dedi. Saclarımi eliyle topladi. Kafami ileri geri yapti. Siki agzimda bekletti. Nefesim kesilene kadar bekledi. Sonra cikartti. Nedenini sordum. Susmami istedi. Tekrar ayni seyi yaptik. Bu sefer agzima bosaldi. Spermlerini agzima akitti. Sonra cikartti. Ben tükurmek icin lavaboya gittim. Abim beni durdurdu. Onlari yut dedi. Bende yuttum. Tekrar yataga yattik. Abimin yani sevgilimin siki dibine kadar amimdaydi.Gece boyunca içime bosaldi. Hatta işedi. İçimde simsicak spermler geziyordu. Dudak dudaga uyuduk. Sabah sikini amimdan cekince uyandim. Tirnagimi kipirdatacak halim yoktu. Abim beni banyodaki kuvete oturttu. Fazlaca kustum. İcimdeki suyu cikartamadim. Abim yanima geldi. İyimisin dedi. Hayir dedim. Bu suyu cikartmam gerekiyordu. Orgazm olmaya calistim olmadi. Bunu goren abim eline kafasina göturup guldu. Benim halletmemi istermisin dedi. Buna ihtiyacim vardi. Kabul ettim. Kaşırmısın dedim. Hayır dedi. Neden diye bagirdim. Yalvar dedi. Kısık bir sesle lütfen dedim. Elini kulagina goturup guldu. Duyamadim dedi. Amim fena kasiniyordu. Dayanamayarak -Sok hadi o lanet sikini amima piç herif seni sok şunu acıt canımı sok parmaklarını hadi artık Dedim. Bacaklarımı ikiye ayırdı. Dilini derinlere soktu. Isırdı. Kanla birlikte su yavas yavas cikti. Sikini amimda bekletti. Git gel yaptı. Sonunda su cıktı. Guzelce yikadi beni. Kendiside yikandi. Ertesi gun hastaneye gittik. Cinsel bir yolla kizligimin gittigini soyledi. Biz bunu zaten biliyorduk. Bir hafta sonra bana evlilik teklifi etti. Simdi cok mutluyuz. Ve bir cocuk bekliyoruz.

Ağda yaparken bende yardımcı oldum

Yanımda baktım ağda yapmaya başladı ama bunun fanteziye döneceğini resimlisexhikayeleri.com a anlatacağımı bir gün aklıma gelmezdi nedense oldu olanlar. Gözü önümdeki kabarıklığa ilişti ve hafif güldü demek kendisini izlediğimi anlamıştı. Karıma söyler mi diye düşünürken birden ayağa kalktı ve duş almam lazım diyerek banyoya gitti. Az sonrada arkasından ben kalktım onu izleyecektim. Banyoya yaklaşınca kapıyı kapatmadığını gördüm sessizce onu izlemeye başladım. Duş üzerinden akan sular saçlarına oradan bütün vücuduna dağılıyordu harika bir görüntüsü vardı. Memeleri taş gibi ve biraz irice anlatılmaz bir görüntü karşısında adete dona kalmıştım yavaş yavaş kendi ekseni etrafında dönüyor vücudunun her tarafını bana göstermek istercesine dönüyordu. O anda birden göz göze geldik ve artık yapacak bir şey yoktu beni görmüştü güldü ve suyu kapatarak benim yanıma geldi. Hiç bir şey söylemeden elimden tuttu yatak odasına götürdü. Beni yavaş yavaş soymaya başladı tamamen çıplak kaldığımda ise yarrağımı avuçlarının içine alarak okşamaya başladı aslında okşamaktan çok sanki onu seviyor kırılacak bir eşya gibi dikkatlice seviyordu. ben ise tamamıyle kendimden geçmiş herseyi ona bırakmıştım.Sonra yarragımı yavaşça dudaklarına deydirip öpmeye başladı hem öpüyor hem de yüzüne sürüyordu. Sonra saksofon çekmeye başladı ve harika yapıyordu. Bugüne kadar erkek arkadaşları oldu ama bakire olup olmadığını bilmiyordum ama anlaşılan erkek arkadaşlarına saksofon ziyafeti çektiği belliydi. Daha sonra beni yatağa yatırdı ve her tarafımı öpmeye başladı artık dayanacak gücüm kalmamıştı hemen amına sokmam lazım dedim. Bakireyim deyince bütün iştahım birden kaçtı ama o güzel amı yalamadan bırakamadım tertemiz pırıl pırıl amını yalamaya başladım zevkten inliyor saçını yoluyordu.69 pozisyonuna geçtik o benim yarağımı yalarken ben onun güzel amını yalıyordum. sonra istiyorum istiyorum yarağını istiyorum diye inlemeye başladı ben zaten dünden. sırt üstü yatırdım ve yarrağımı amına sürtmeye başladım sok hadi onu istiyorum diye yalvarmaya başladı. Tatlı baldızımı daha fazla bekletmeden yavaş yavaş soktum.derin bir oh çekti ilk sokuşumda sarsılarak boşaldığını fark ettim.sonra gidip gelmeye basıldım.Tatlı baldızım benim diye inliyordum oda sik beni eniştem diye inliyordu. Çok geçmeden ikimizde birden boşaldık bütün döllerimi baldızımın tatlı amının içine fışkırttım.harika bir duyguydu.sonra ellerimden tutarak beni banyoya götürdü her tarafımı yıkadıktan sonra bir defada banyoda siktim benim tatlı amcıklı baldızımı.

9 Mart 2015 Pazartesi

Arkadaşımın Eşinin Pürüzsüz Götü

selam adım can 1.80 boyunda tenis oynuyorum eskişehirde üniversitede tanıştığım sevgili olan 2 arkadaşım vardı bir zamanlar barış ile gülnur üniversite hayatımız bitti ve biz birlikte istanbula döndük barış ile gülnur evlendiler bir süre ayrı kaldık sonra tekrar görüşmeye başladık benim atletik bir vücudum vardı bakıyordum kendime barış ise götü göbeği saldı evlendikten sonra gülnurda 1,75 boylarında beyaz tenli güzeller güzeli bir kız üniversitede tanışmışlardı barışa kız fazlaydı ama seviyordu kız barışı aile durumuda iyiydi barışın para vardı Gülnur beni sinem diye bir arkadaşıyla tanıştırdı kız sosyetik emirganda oturuyordu paralıydı şımarıktı vede .çok yalancıydı abuk subuk şeylerden bahseder günümü mahfederdi neyse ben bunu 1 düzine kadar siktim yollarımız ayrıldı gülnurlada epey ters düştük bu durumla ilgili barışa gelirsek çok uçkuruna düşkün versem beni bile sikerdi yavşak oral sex manyağıydı okulun ilk yıllarında gülnura bile oral sex yaptırıyordu ciddi değillerdi bunuda bana ballandıra ballandıra anlatırdı ne olduysa aşık oldu karıya benimle muhabbetini kesmesi gerekirken hala konuştu çünkü en samimi olanı bendim çıkarsız bir arkadaşlığımız vardı hatta okul çıkışı iş ciddiye binmişti bana sana söylediklerim yalandı kanki falan filan ayaklarına girdi kapat konuyu dedim neyse bunlar evlendiler ev aldılar barış azıttı devamlı kavgalar falan bir gün aradı beni bu karıyı öldürücem dedi ne oldu dedim katlanamıyorum artık dedi bende gülnuru aradım suratıma kapattı küfredip bende barışı arayıp gel dedim bişeyler içelim sinirini atarsın gittim aldım evden nişantaşında bir yere gittik oturduk bayağı saat geçirdik bende 2 tane karı vardı hafta sonu içinde buluşucaktık selim diye bir arkadaşımla gidicektim onu ektim barışı aldım neyse hafta sonu geldi nişantaşındanda ev tuttuk gittik clube eğlendik falan karıları aldık siktik evde sabaha kadar barış kıza taktı sonra çocuğu nasıl mutlu ettiyse telefonlarını aldılar neyse kızlar gitti barış aynen bu şekil; Oğlum bu ne yaaaa hayatımın en güzel saatlerini yaşattı bana karı Gülnur ruhsuzun teki ororspu olmasa evlenirdim mk dedi ) gülüştük falan uyuduk neyse o günün sabahı gülnur beni aradı nerdesiniz lan siz dedi bizdeyiz dedim çıkın lan dışarı dedi kapının önündeyim dedi Sıçtığımızın kanıtıydı biz nişantaşındaydık kapadım direk telefonu kız çıldırmış apar topar gittik barış çiçek yaptırdı falan götürdü bende eve gittim aradı beni bize gel dedi bende gittim nerdeydiniz dedi doğru söyle playstation oynuoduk dedim inanmadı ama sineye çekti sanırım oturduk çay içtik küçük odaları vardı oraya telefonu şarja takmaya girdim küçük bir hafıza kartı vardı içime kurt düştü telefonuma takıp bakıcaktım benimkiyle uyumluydu kart tekrar tuvalate girdim hafıza kartını acele bir şekilde telefona taktım ve açtım resimlere bakıyordum sıradan resimler videolara baktım 6-7 tanede video vardı izledim 5. videoda resmen ağzım açık kaldı Gülnur eve kızları toplamış kıyafet partisi yapmış birde elden ele video ile çekmişler resmen podyum yapmışlar evi ne kilotlar ne tangalar ne südyenler ne mini etekler Gülnurun sempatikliği azgın hareketleri beni şaşırttı resmen ağzım açık kaldı ama bu kadar iyi göğüsleri olduğunu bilmiyordum götü bacakları delirtti beni neyse çıkardım kartı yerine koydum içeri geçtim aklıma girmişti bir kere neyse aradan 1 hafta geçti bunlar gene papaz oldu barış kaydı gitti ortalıktan araki bulasın aklıma ona ayarladığım kız geldi onu aradım ordamı dedim evet dedi ama söyleme dedi beni oyar dedi kızlada ben kavga ettim Gülnur artık anlamıştı aldatıldığını hafta sonu aradı beni gülnur gel dedi arıycaz neyse çıktık arabayla arıyoruz hesapta ben söyleyemezdim durumu barışında telefonu kapalıydı akşam oldu bak dedim Gülnur yeter ben bıktım eve gidiyorum tamam dedi dönelim bende istersen akşama dışarı çıkalım sende kafanı dağıt dedi güzel bir yerde cadnlı müzik vardı tamam dedi evlere dağıldık akşama hazırlandık gittim aldım mekana gittik kaltak bir giyinmiş aklımı aldı etraftakileri süzüyor resmen nispet yapıyor barışı aldatıcam bu gece dedi benim aklım direk onu sikmeye geldi sahip çıktım içerde içki içtik bayağı sarhoş olduk dönücektik ama saat müsait değildi kesin çevirme olurdu 1 saat bekleyelim dedim araba zaten kuytu bir yerdeydi sarhoş bir şekilde arabaya geçtik oturduk bu sinirden küfür etmeye başladı zor susturdum neyse sızdı yavaş yavaş ben gitmeye başladım evine geldik mahalleli görmesin diye mahfolduk evine gireceğimi sanıyordum almadıı HOOOP dedi bu gece tehlikeli sen köyüne dedi ateşle barut yanyana durmazmış saçmalamayı kes dedim gir içeri neyse zorda olsa girdim kafasını yıkadım kuruladım yata odasına girdi kapattı kapıyı bende salona uyumak için geçtim ama aklım ondaydı saatler ilerliyor bir umut yanıma gelmesini istiyordum mutfağa kalktı sanırım su içmeye içi yanmış yavrumun bende bir hışımla pantolonumu ve üstümü çıkardım uyuyormuş gibi devam ettim kapıdan bakması için dua ettim ve kapı açıldı 5 saniye kadar baktı sanırım sonra gitti tekrar geldi üzerime bir şey örttü bende uyandım sağol dedim kusura bakma ya dedi barışın eşyalarından veriyim sana dedi iyi olur dedim kalktım oturma pozisyonu alıp bekledim vücuduma güvenirim tekrar geldi uzattı solaryumamı giriosun dedi sorular sormaya başladı vücüdumda kıl yoktur tenis oynuyorum alma gereği duyuyorum kıllarınıda alıosun heralde dedi evet dedim oturdu diğer köşeye tv açtı bende yattım uyusana dedim midem bulanıyor yatınca dedi iyi dedim yattım uyumuyordum ama aradan 20 dk falan geçti heralde beklediğim an geldi çıldırmış bir hareketle taşaklarımın sıkıldığını anladım kafamı çevirdim göz göze geldik deli gibi öpüşmeye başladık üstüme çıktı sürtünmeye başladı bende eşofmanın üstünden göğüslerini sıkmaya başladım ama nefes almıyorduk elini tuttum sikime götürdüm taş gibi olmuştu kafasını tuttum ittim altımı ve boxerımı çıkardı kaymak gibi yarrağımı komple ağzına aldı resmen sömürüyordu dudaklarıyla sıkıyordu yarrağımı 10 dk yaladı ve boşladım sonra kalktım üstünü çıkardım böyle göt yoktu pürüssüz tertemiz resmen dondurma gibi her yerini yaladım kanapede cama doğru bacaklarını birleştirerek domalttım o götün şehvetini görmem lazımdı amına girdim hayvan gibi siktim 3-4-5 sabah kadar her pozisyonda sikiştik ve uyuduk sabah oldu son bir kez saxo çektirdim ve gittim o gün bugündür görüşmüyoruz barışlada o kız davasına bilerek ters düştük ayakları yaptım ama gülnurun götünü göğüslerini amını hiç bir karıya değişmem harikaydı Gülnurda kocasını benimle aldattı ve durumu eşitledi iyi günler.

4 Mart 2015 Çarşamba

17’lik Üvey Kızımı Arabada Siktim

Merhaba ben Ersin, 25 yaşındayım. Bizim buralarda herkes küçükler ile evlendiği için ben de evlendim ama eşim benden epey büyük aslında. Açıkçası annemin ne yapacaksın genç kadını, seni çekip çevirir diye mahallenin dulu olan, zengin Aysel ile beni baş göz etmesinin üzerinden 7 sene geçmiş. Aysel abla derdim eskiden, hey gidi eski günler… 2 koca eskitmiş benden önce, mahallede bana canım bakkala gider misin? Diye soru sorduğunda kestirdiğini anlamalıydın, 41 yaşındaydı o zaman sikilirdi ama şimdi 48 yaşında sikilecek durumu yok.. Ben her zaman çok yakışıklıydım, şimdi de öyleyim, kolay kolay bir işte çalışmadım. Evlerin kiraları bize yetişiyor ama Aysel kırtasiye falan açtı bana, batırdım. En son bir internet kafe açtı, internet işini sevdiğim için batmadı daha şimdilik, iyi gidiyor. Evliliğimizin ilk zamanlarında karı koca olduğumuzu öğrenen Aysel’in arkadaşları, Aysel bu senin çocuğun mu sorusundan hemen sonra Aysel hep ağzının tadını bilirdi ile biten cümleler kurarlardı o zamanlar anlamazdım ama şimdi anlıyorum hepsi yarrak istiyordu ve benimkini, yaşlı kadın sikmekten gına gelmiş, artık yaşıtlarımla hatta benden küçüklerle mümkünse ilişkiye girmek istiyordum ki Aysel’in benden önceki kocasından, sanırım 1 numaradan olma bir kızı vardı. İsmihan… Ah ismi bile güzel, daha 17 yaşında ama Aysel uyanık karı, koca genç kızı da siker diye hemen yatılıya postaladı kızı, kız da annesine sinirli pek bize gelmez babaya gider. Bazı geceler, Aysel’i sikerken kızını hayal ederim, gözlerimi kapattığımda. Çoğu zaman gizlice tuvalette resmine boşaldığımda oldu ve en sonunda geçen ay, artık Aysel’in ısrarlarıyla İsmihan bize gelecekti ve bunu bana söylediğinde pek sevinmiş gibi davranmadan hatta düzenimiz bozulur gibi surat asmıştım. Bu şekilde zaten yıllar içinde Aysel’in güvenini kazandım ya, Aysel beni arkadaşları konusunda bile böyle test ederdi, hatta bir keresinde farklılık olsun diye o dullardan ve kocası artık sikişemeyenlerden birini sikmiştim. İsmihan geldi, 1 ay kalacaktı bizde muhakkak yalnız kalırdık bir gün ama 10 gün olmasına karşın kıza ne kadar iyi davransam ve kıvılcım alsam da yalnız bırakmıyordu Aysel. İyi davranıyordum kıza, eee O benim kızım sayılırdı, Aysel yabancılık çektirmek istemediğim için iyi davrandığımı sanıyordu ve beni tebrik ediyordu ki bir gün teyzesi yani moruk baldırım bizi çağırdığında yeğenini görmek için Aysel ben yorgunum İsmi’yi sen götür getir dedi. En azından İsmi’ye bir iki cinsel şaka yapıp, ileride yalnız kaldığımız anlar için zemin hazırlayacaktım, planım buydu. İsmihan’ın arabada ara sıra bacaklarına baktım ve O bunu fark ettiğinde her seferinde gülüyordu, çaktırmadan ve ben tamam görev diyecektim ki bunaldım hava alalım baba çek bir köşeye dedi, ben de mal gibi otobanın kenarına durdum ama daha tenha bir yer yok mu dediğinde hemen uzakta olsa içimde büyük bir sevinçle ormanlığın girebildiğim kadar içine girdim. Araba durduğu anda baba diye elini bacağıma attı ve hızlı hızlı nefes alıp – inlemeye başladı İsmihan ben şok olmuştum, çoğu zaman düşüncelerimin hayallerle sınırlı olduğunu, asla sikemeyeceğimi düşünür, üzülürdüm ama neredeyse İsmihan beni sikecekti, sikimi elleriyle çıkarttı emdi. gizli seks Arabanın ön koltuğundaydım hala ve üstünde geniş, kısa bir etek vardı hiç birimiz soyunmadık, sadece sikim dışarıdayken öyle bir ön koltukta üstüme oturdu ki sikimin başı, amına değdi, bastırsa girecek. Gözümün içine baktı, ben olanlara hala inanamıyordum ve zevkten ölüyordum ama yine de birden ittirdi amını sikimin üstüne, çok dardı ve İsmihan acı içinde, zevk alır gibi inledi. Eteğini kaldırıp, zorla da olsa baktı sikimin nasıl amına girdiğine ve çok büyük baba bu dedi, o an ben de baktım kan geliyordu, İsmihan kızmış meğerse, hiç çıkartmadı zıpladı yarrağımın üstünde ve ben boşaldım. otobüsde sikiş Kalkarken boşaldıktan sonra beklemiştik, çıkartmadan benim yarrak indi ama uzun sürdü 10 dakika kadar ama yine de indi, İsmi kalktığında amından kan, sperm ve zar gibi bir katımsı sıvı geldi. Koltuğa geçti ismi, pantolonuma akan o sıvılardan kan hala oradaydı ben ne yapacağımı üstümü değiştirip bunu Aysel’e açıklayacağımı düşünürken, İsmi “Ben yıllardır, annemin beni nasıl bir yarrak için terk ettiğini, bir köşeye ittiğini düşünürdüm… Aslında haklı bir sebepmiş, çok güzeldi” dedi. Gönderen: Üvey Kızını Siken Baba

26 Şubat 2015 Perşembe

yiğenim beni benim oğlan teyzesini yazlıkda

Selam Kaymak Gibi Sikilen Am okurları. Adım Kezban. Berlinde yaşayan, 42 yaşında, evli, 2 çocuk annesi, sex düşkünü bir kadınım. 16 yaşında Selim adında bir oğlum, 24 yaşında evli bir kızım, birde çok anlayışlı bir kocam var. Ablam da Berlinde yaşıyor. O da evli ve onun da 16 yaşında, Osman adında bir oğlu var. Bu anlatacağım olay son yaz oldu, yani çok taze.



Berlinde okullar yaz tatiline girince, ben, oğlum Selim, ablam ve oğlu Osman, dördümüz Türkiyeye izine gittik. Kocam ve eniştem gelemedi, onların ortak bir inşaat firması var, “İşler çok yoğun, siz gidin tatilinizi yapın, biz de kışın gideriz.” dediler. Biz de önce İstanbula, oradan da Silivri yakınındaki yazlığımıza gittik. Yazlıkta ilk günler yağmurlu geçti, evden dışarı çıkamadık, ama sonra hava açınca, doğru denize. Nerdeyse tüm gün denizde yüzüyor, eğleniyorduk. Kaldığımız yer bayağı muhafazakar olduğu için, öyle barlar falan yoktur, sadece sahil kenarında gazinolar var, yani biraz sıkıcı. 

İzinimizin üçüncü günü idi, yine denizde yüzüyor şakalaşıyorduk. Bir ara ablamın oğlu Osman göğsüme elledi. Ben kaza ile olmuştur diye önemsemedim. Fakat sesimi çıkarmadım diye cesaret almış olacak ki, yine elledi ve biraz da sıkıp bıraktı. Ne yapayım diye düşünürken, arkamdan suya dalıp, bacaklarıma tutunuyormuş gibi yaparak, amıma elledi. Çok şaşırmıştım, çünkü ondan böyle birşeyi hiç beklemiyordum. Daha yaşı 16, o ne biliyor ki diye düşünüp sudan çıktım. Ablamın yanına, kumların üzerine oturup güneşlenmeye başladım. Bir ara ablama, “Abla senin oğlun benim amcığıma elledi!” dedim. Ablam yüzüme baktı ve bir kahkaha patlattı, “Senin oğlan da benim amıma elledi! Bana bak, sakın bunlar bize sulanmasın?” dedi. Ben de, “Herhalde nereye kadar gideceklerini test ediyorlar. Daha bunlar çocuk yahu, ne anlarlar kadından?” dedim. Ablam da, “Sikmekten demek istedin galiba?” dedi. “Ya abla, ne sikmesi? Bunların sikleri daha nekadar ki!” dedim. Ablam atıldı, “16 yaşındalar, tahminimce 18-20 cm. vardır herhalde?” dedi. “Ne bileyim valla Abla, Selimin sikini en son gördüğümde daha 9 yaşında idi, ondan sonra görmedim!” diye cevap verdim. 

Ablam, “Hadi kız, varmısın, madem bunlar bu işi başlattı, benim oğlum seni, senim oğlun da beni siksin! Hem erkeksiz kalmayız, hemde onlara kadınlar konusunda merak ettikleri her şeyi öğretiriz!” dedi. “Abla sen ciddimisin?” dedim. Ablam, “Valla çok ciddiyim! Tam azdıkları bir çağdalar, ya değilse gidip Orospulara dadanacaklar, hastalık falan kapacaklar. Yada sapıtıp, birbirlerini sikecekler!” dedi. Biraz düşündüm de, ablam söylediklerinde okadar da haksız değildi. “Tamam abla, ben varım!” dedim. Ablamla oturup biraz daha bu konuyu konuştuk, nasıl yapacağımızı falan planladık. Sonra yazlığa gitmek için kalktık. Giderken oğullarımıza, “Biz eve gidiyoruz, sizde fazla kalmayın gelin, öğlen güneşinde dışarıda kalmayın!” diye seslendik. 

Eve varınca duş alıp, üzerimize uzun birer tişört giydik, altımıza külot giymedik. Yaklaşık yarım saat sonra Selim ile Osman geldiler. Bunlara, “Hertarafınız kum olmuş, evi batırmayın, hemen duşa girin!” dedik. Ev Dublex olduğundan iki ayrı duş var, birine Selim birine Osman girdi. Biz de salona oturduk, onları bekliyor, nasıl söze girelim diye düşünüyorduk. Önce Osman geldi, dik karşıma, annesinin yanına oturdu, gözleri bacak arama dikilmişti. Ama bir şey göremiyordu, öyle hemen göstermek istemiyordum. Sonra oğlum Selim gelip yanıma oturdu. O da tam karşımızda oturan ablamın bacaklarına bakıyordu. Söze ablam başladı, oğluma, “Ya Selim, sen denizde benim amcığıma bilerek mi elledin, yoksa kaza ile mi?” dedi. Selim doğrudan, “Madem öyle açık sordun Teyze, evet bilerek elledim!” dedi. Ablam, “Peki, niye yaptın?” diye sorunca, Selim, “Senin oğlun da anneme bilerek elledi!” dedi. Ablam busefer kendi oğluna sordu, “Peki sen niye elledin Teyzene çocuğum!” dedi. 

Oğlu da, “Anne, bu nalet yerde öyle kız tavlayıp, bir şeyler yapma şansımız olmadığından yaptık herhalde! Ama fikir Selimden çıktı, karşılıklı birbirmizin annesine elleyelim mi diye.” dedi. Ablam o meşhur kahkahasını yine patlattı ve oğluma, “Bak sen Orospunun çocuğuna! Lan sen nezaman büyüdün, erkek oldun da sikin kalkar hale geldi ha?” dedi. Oğlum bozuldu, “Teyze yaa, anneme Orospu deme, bak sonra...” diye çıkıştı. Ablam, “Eee, sonra? Ne yaparsın sonra?” dedi. “Ne yapacağımı biliyorum da, burda söyleyemem!” dedi. Ablam oturduğu yerden kalktı, yanımıza geldi, oğlumu kolundan tutup kaldırdı, “Gel bakiim sen benle yukarıya!” dedi, ve önüne kattı, merdivenlerde oğlumun götünü avuçlaya avuçlaya yukardaki yatak odasına doğru gittiler. 

Ablamla oğlum gözden kaybolunca, Osman sapşallaşmış bir şekilde suratıma bakıp, “Nereye gittiler, ne yapacaklar?” diye salak salak sormaya başladı. “Nereye gittiklerini sanıyorsun? Tabiki yatakodasına gittiler, sikişecekler!” dedim. Bu sefer Osman bozulmuştu, “Ozaman biz de sikişecekmiyiz Teyze?” diye yalvarırcasına sordu. Ben cevap olarak, gülümseyerek bacaklarımı araladım. Osmanın amcığıma bakışını görmeliydiniz! Siki anında kalkmış, şortunda direk gibi dikilmişti. “Gel buraya azgın şey!” dediğimde hemen kalktı geldi ve ne yapacağını bilmez bir şekilde önümde dikildi. Şortunu tek hareketle aşağı sıyırarak çıkardım. Siki rahat 20 cm vardı ve sikinin başı göbeğine değiyordu! Önce taşaklarını avuçlayıp okşayarak sikini sıvazladım biraz. Sonra usulca sikini yalamaya başladım. Sikini ağzıma alıp emmeye başladığımda, Osman heyecandan nefesini tutmuş, zevkten ölecekti nerdeyse. Daha 2 dakika olmamıştı ki, saçlarımdan asılarak, sikini ta gırtlağıma kadar sokup, sarsıla sarsıla, inleye inleye boşaldı ağzıma! O kadar çok döl fışkırıyordu ki, hepsini yutamadım, birazı ağzımdan taştı! 

Osmanın sikini ve döllerini yalayarak temizledim. Sonra bunu önüme çöktürüp, amımın dudaklarını ayırdım, “Göster bakalım marifetini! Amcığımı yala!” dedim. Osman yumuldu amcığıma, ellerini götümün altına koyarak amımı biraz yükseltti, nasıl yalıyor ama! Amımı yaladığı 15-20 dakikalık sürede, ben iki sefer orgazm olmuş boşalmıştım. Tişörtümü çıkardım, göğüslerimi verdim ağzına. Sırayla birini emiyor bırakıyor, ötekini alıyordu ağzına. Bir süre de göğüslerimi yalayıp emdikten sonra, elimi sikine attım. Siki yeniden sertleşmiş, yine göbeğine yapışmıştı. Osmanı üzerime doğru çekerek sikinin başını ağzıma alıp ıslattım ve sikini, ellerimle birleştirdiğim göğüslerimin arasına yerleştirdim. Osman sikiyle göğüslerimin arasında biraz gidip gelmeye başladı. 4-5 dakika göğüslerimi siktikten sonra, tekrar sikini ağzıma alıp emdim biraz. Saatlerce emebilirdim, çok tatlı siki vardı. Fakat kısa kestim, çünkü biliyordum ki, Osman amımı sikmek için sabırsızlanıyordu. 

Koltuklar rahatsız olduğundan kalktık ve alt kattaki yatak odasına geçtik. Ben daha yatağa sırtüstü uzanır uzanmaz, Osman bacak aramda yerini alarak üstüme uzandı. Zaten sırılsıklam sulanmış amcığıma bir seferde soktu sikini ve deli gibi gidip gelmeye başladı. Ben, “Yavaş!” dedikçe, dinlemedi 2 dakikada boşaldı, yığıldı kaldı üstüme! “Napıyım Teyze, çok heyecanlıyım, evde giydiğin külotların hepsini ezberledim, nezamandır o külotların içindekini sikmeyi hayal ediyordum!” dedi. Gülerek, “Vay fırlama vaayy!” dedim, bunu üstümden indirip sırtüstü yatırdım. Sikine bulaşmış olan dölleri yaladıktan sonra, taşaklarını ağzıma aldım emmeye başladım. Sonra götünün deliğini yalayıp dilimi sokunca, Osmanın siki yeniden sertleşmeye başladı. Biraz da sikini yalayıp, ata biner gibi üstüne bindim. Ve inip çıkmaya başladım. Bu sefer tempoyu ben ayarlıyordum. Ve Osmanı boşaltmadan, o pozisyonda beni 15-20 dakika sikmesini sağladım. 

Sonra üstünden inip pozisyon değiştirdim, yatağa domaldım, Osmanı da arkama çektim. Sikini tutup arkadan amıma soktum, “Bu sefer acele etme hayatım, yavaş yavaş sik!” dedim. Osman amıma yavaş yavaş gidip gelmeye, tadını çıkara çıkara sikmeye başladı. Ben, bu siktiği 15 dakikada birkez daha orgazm oldum. Osman neden sonra götümün deliğini fark etti ve büzüğümle oynamaya başladı. “Ordan da istiyormusun hayatım?” diye sorunca, yutkunarak sadece “Hı, hı!” dedi. Elimi arkaya attım ve sikini amımdan çıkararak, götümün deliğine yerleştirdim, “Hadi sok hayatım! Ama, yavaş ol!” dedim. Osman götümün yanaklarını elleriyle ayırıp, yüklenmeye başladı. Ben de kıçımı iyice arkaya vererek, belimi çukurlaştırıp, başımı yastığa gömdüm. Kocamla da götten sikiştiğimiz için, götüm sikilmeye alışkındır ve götten de çok zevk alırım. Osmanın sikini de zorlanmadan köküne kadar götüme aldım. Osman yavaş yavaş götümü sikmeye başladı. 10 dakika kadar yavaş tempoda siktikten sonra, “Şimdi hızlan hayatım!” dedim. Götüm kıvama gelmişti iyice. Osman hızlanmaya başladı. 

Götümü hızlı sikiyordu, ama benim götümden zevk alabilmem için çok daha hızlı ve çok sert sikilmem lazımdı. “Daha hızlı sik! Daha sert sik götümü!” diyordum, ama Osman yeterince sert pompalayamıyordu. Osmana gaz vermek için, “Şu anda yukarıda Selim senin o Orospu anneni nebiçim sikiyordur! İnletiyordur valla! Annenin amını götünü paramparça ediyordur, dağıtıyordur! Hadi sen de benim götümü dağıt! Annenin intikamını al hayatım!” deyince, nasıl dolduruşa geldi ama! “Sus amına koduğumun Orospusu, annemi karıştırma!” diyerek, nasıl pompalamaya başladı götüme! Resmen çıldırmış, kudurmuş gibi sikiyordu götümü. Siki, son hızla dikiş makinesi gibi götüme girip çıkarken, “Şlap! Şlap! Pat! Pat!” sesleri eminim taa yukarıdan duyulmuştur. Hatta bir ara yatak kırılacak diye düşündüm. Saçımı asılarak, götümü öyle bir hırsla sikti ki, götümden de amımdan da orgazm oldum! Çok geçmeden, Osman da döllerini götüme fışkırttı ve üzerime yığıldı. Üzerimizi giyinip salona geçtik, oturduk. 20 dakika sonra da, ablamla oğlum perişan bir halde indiler aşağıya... 

Yaz tatili boyunca bunu hep tekrarladık. Ben ablamın oğluyla, ablam da benim oğlumla, hergün sikiştik. Odalarda, duşta, balkonda, ne zaman nerde canımız çektiyse durmadan sikiştik. Şimdi Almanyadayız, evimize geldik, ama sikişlerimiz devam ediyor. Kocalarımız işe gitti mi, ben oğlumu ablama gönderiyorum, ablam da oğlunu bana... 

Herkese bol sikişli günler!